9 Haziran 2017 Cuma

Fenjilyan Yüz ve Göz Kremi



Herkese güzel bir akşam diliyorum. Bugün sizlere ilk kez tanıştığım ve bir/bir buçuk aya yakın zamandır uyguladığım artık bitmek üzere olan Fenjilyan markasının mimik kırışıklıkları, kaz ayakları, göz altı morlukları ve cilt lekeleri için uygulanan yüz ve göz kreminden bahsedeceğim.


İçerdiği aktif maddeler ve bitki özleriyle cildinize eski canlılığını kazandırmayı vaad eden bu krem, kırışıklıklarla ve lekelerle savaşan formülü ile, göz çevresi dahil tüm yüz bölgesine uygulanıyor.

Uygulamamı genelde geceleri yatmadan önce yaptım. Tüm yüzüme ve göz altlarıma uyguladım. Tibet’ten edindikleri formülün birleştirilmesiyle oluşturulmuş anti-aging özelliği taşıyan 20 faktör Güneş koruyucu özelliği olan yüz ve göz gece-gündüz kremini ben genelde geceleri uyguladım.  Etkilerine gelecek olursam; göz altı kırışıklıklarımı etkiledi, cildimi nemlendirmesini çok beğendim, genel olarak cildimi de toparlayıcı etkisi oldu. Cildimde duru ve berrak bir görünüm elde ettim. Kremin kokusu da gayet güzel, tavsiye edeceğim cilt bakımı ürünlerinden birisi.

Fenjilyan Yüz ve Göz Kremi; Gulsendoganla8mart blogger davetinde hediye edilmişti, Fenjilyan'a  bu güzel ürünleri ile beni tanıştırdıkları için teşekkür ediyorum.


2 yorum:

  1. Göz kreminin nemlendirme özelliği sayesinde severek kullanıyorum ben de ;)

    YanıtlaSil